LINE PROMOTE_728x90.jpg

4 ท่าบริหารให้ก้นกระชับดูดี Live A Healthy Life by Tops

อยากมีก้นเด้งๆสวยๆกันไหมคะทุกคน วันนี้ Live A Healthy Life by Tops จะมาแนะนำท่าบริหารให้ก้นสวยๆกระชับเต่งตึงกันค่า เราสามารถออกกำลังกายท่าบริหารบั้นท้ายของเราเองได้ที่บ้านโดยที่ไม่ต้องออกไปฟิตเนสให้เสียเวลาเดินทาง และใช้เวลาไม่นานอีกด้วย สภาพก้นที่ดูหย่อนคล้อยหรือแบนราบอาจจะขึ้นอยู่กับอายุ หรือสรีระทางพันธุกรรม หรืออาจจะเป็นไขมันที่สะสมอยู่ แต่เราก็สามารถที่จะทำให้ก้นของเรานั้นดูเฟิร์มและดูดีได้ เพียงแค่มีความตั้งใจและมีวินัยกับการออกกำลังกาย ท่าบริหารก้นที่จะพาทุกคนไปทำตามกัน มีทั้งหมด 4 ท่าค่ะ ถ้าพร้อมแล้วไปเริ่มกันเลย

Dreaming about a toned and tight butt? Try this workout routine to tighten it. These exercises don’t require much time and you can simply practice them at home. There’s no need to get stuck in traffic trying to get to the gym. Flat or flabby butts may depend on age, genetic physiology or body fat. To achieve a tight bubble butt, it takes motivation and discipline to strictly follow the workout routine. Let’s explore these 4 butt workouts to tone your butt.

>>ช็อปสินค้าเพื่อสุขภาพ<<

>>Shop healthiful products<<

ท่าที่ 1 Kick back

- จับที่พนักเก้าอี้ แล้วเตะขาไปด้านหลัง

- Grab the back of the chair with your hands, then kick back, start with one leg.

- ทำให้ครบทั้ง 2 ข้าง ข้างละ 15 ครั้ง

- Continue for 15 times, then repeat on the other side.

ท่าที่ 2 Side kick

- จับที่พนักเก้าอี้ แล้วเตะขาไปด้านข้าง

- Grab the back of the chair with your hands, then kick one leg out to the side.

- ทำให้ครบทั้งข้างซ้าย และข้างขวา โดยขาไม่แตะพื้น ข้างละ 15 ครั้ง

- Continue for 15 times, then repeat on the other side. Don’t let your leg drop onto the floor.

ท่าที่ 3 Kick back rotation

- จับที่พนักเก้าอี้ แล้วหมุนขาไปด้านหลัง

- Grab the back of the chair with your hands and rotate your leg backward.

- ทำต่อเนื่องโดยที่ขาไม่แตะพื้น ให้ครบทั้ง 2 ข้าง ข้างละ 15 ครั้ง

- Continue for 15 times and repeat on the other side. Make sure your feet don’t touch the floor

ท่าที่ 4 Half Squat